خداحافظی سوزناک دهنوی با مسی ها
 
باشگاه مس کرمان
باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان
پنج شنبه 4 خرداد 1391برچسب:, :: 18:13 ::  نويسنده : آرش

جنبش اشغال تلفن های باشگاه از سوی هواداران مس!!

هواداران تیم مس در کرمان هنوز منتظر هستند تا وعده مسئولین باشگاه مبنی بر بستن یک تیم رویایی برای آن ها محقق شود و به همین جهت کنجکاوانه اخبار انتقالات را پیگیری می کنند.

    

با صحبت هایی که مسئولین باشگاه مس طی روزهای اخیر انجام داده اند به خوبی می دانند که اگر موفق به انجام این کار در کرمان نشوند تا چه اندازه زیر فشار قرار خواهند گرفت. آن ها که با تشکیل کمیته ای موسوم به پرواز آسیایی درصدد هستند تیمی برای سه رده بالای جدول ببندند روزهای بسیار دشواری را پشت سر می گذارند. آن ها که پس از پترویچ نتواستند بازیکن شاخص دیگری به تور بی اندازند و تنها بازخوردهای نه چندان خوب از بازیکنان در حال مذاکره خود در یافت کردند، با انتشار خبر جذب عنایتی تا حدودی درصدد آرام کردن فضای روانی ایجاد شده برای خود برآمدند. اما عنایتی هم خبر قطعی شدن آمدنش به مس را تکذیب کرد تا مشخص شود حالا که قلعه نویی در آستانه ورود به استقلال است او نیز با تمام چشم به این تیم نگاه می کند. از سوی دیگر مسئولین باشگاه به شدت اصرار دارند که بگویند خلیل زاده با تیم آن ها قرارداد دارد اما مشخص شد که این قرارداد مشروط است و خلیل زاده می تواند از مس جدا شود. هرچند که مسئولین تیم قویا از ماندن این مدافع در تیم خود می گویند اما خلیل زاده هم ماندن قطعی اش را تکذیب می کند و از مذاکراتش با سپاهان می گوید. جدا از این مسائل در فضای مجازی نیز شرایط چندان بر وفق مراد باشگاه مس نیست. قاسم دهنوی در یکی از سایت های اجتماعی خداحافظی پرسوز و گدازی با هواداران مس انجام داده است و برای کرمانی ها می نویسد:" علی رغم میل باطنی خود مجبور به خداحافظی با کرمانی ها هستم. من با مس یک سال دیگر قرارداد داشتم اما به واسطه اقدامات آقای قاسمپور و بی توجهی باشگاه مجبورم از تیم بروم. این اتفاق برای برخی دیگر از بازیکنان تیم مثل سیفی هم رخ داده است. امیدوارم اتفاقات در نهایت منجر به شادی کرمانی ها شود". این مسئله سبب شده است که هواداران مس در فضای مجازی جبهه تندی علیه باشگاه بگیرند و آن ها که فعلا از عملکرد باشگاه در نقل و انتقالات رضایت ندارند با این صحبت های دهنوی اقدامات باشگاه را زیر سوال ببرند. آن ها حتی قول و قرار گذاشته اند که تلفن های باشگاه را به تسخیر خود در بیاورند تا مانع از جدایی دهنوی از مس کرمان شوند. نصرالله گنجعلی خانی مدیر عامل باشگاه مس که خیلی ها معتقدند نقش پررنگی در انتقالات مس ندارد خلاف این موضوع را تاکید می کند و می گوید:" برای جذب نفرات در باشگاه هماهنگی کامل وجود دارد و ظرف چند روز آینده هواداران خبرهای بسیار خوبی خواهند شنید. چند روز صبر ارزش شنیدن این خبرها را دارد". گفته می شود داوری و واحدی اعضای اصلی هیات مدیره باشگاه فعلا سیاست سکوت را در پیش گرفته اند تا برخلاف روزها گذشته کمتر زیر فشار جذب ستاره ها قرار بگیرند. آن ها حالا متوجه شده اند خرید در بازار انتقالات فوتبال ایران تا چه اندازه سخت و سنگین حتی بدتر از بازار بورس فلزات جهانی است!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ خودتون خوش آمدید شما نویسنده این وبلاگ باشید!!! بله تعجب نکنید با عضویت در این وبلاگ که خیلی ساده و رایگان است میتونید خیلی ساده مطالبتون رو برای ما و همه ی ورزش دوستان ایران بفرستید . در ضمن با عضویت در خبرنامه وبلاگ میتونید هر هفته از آخرین اخبار باشگاه و وبلاگ باخبر بشید راستی نظر فراموش نشه و اگه توی نظر سنجی وبلاگ هم شرکت کنید خوشحال میشم . . . .
مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران
آخرین مطالب

پيوندها


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان باشگاه فرهنگی ورزشی صنعت مس کرمان و آدرس meskerman.LoxBlog.com لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان